Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Jumaat, 5 Ogos 2011


Pukul 4.01 am 
8/6/2011
SEdey sgt sebb nenek aku mara aku pgi2 butanih,ade ke ptut dye mara aku sebb aku minum vitagen alya tuh jer,ALYA aka sepupu aku dye kata kt nenek aku kalau aku minum nnt ayah dye mara dye,,dye takut nnt ayah dye pukul dye,mcm tuh sekali erh,,sedey sgt aku pdehal abah aku x pernh berkira 1 sen pon kat pkcik aku tuh aka ayah alya..knp lah diorg nih prngai mcm nihh,,aku ta tahu nk ngadu kt sper dah,aku just boleh ngadu kt blog nih jer,,,aku ta sabar nk tunggu aku besar,aku leh cri wet sndri,,semoga aku leh berjaya dlm hidup aku...YA ALLAH KAU KUATKAN LAH IMAN HAMBA MU INI UNTUK MENEMPUHI CABARAN YG KAU BERIKAN.amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...