Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Khamis, 25 Ogos 2011

BRITNEY SPEARS ibu terseksi di HOLLYWOOD



Ibu seorang bintang Hollywood??
Wow!! Pasti bangga jika ibu popular boleh menyeimbangkan 
dunia selebriti dan peranannya sebagai ibu.Salah seorang bintang yang bergelar 
ibu ialah BRITNEY SPEARS.Dia juga dinobatkan sebagai ibu terseksi di kalangan bintang Hollywood.

Uniknyer,gelaran tersebut tidak begitu sesuai untuk Britney kerana sehingga sekarang dia masih tidak memiliki hak penjagaan anak,sejak bercerai dengan bekas suaminya,Kevin Federline.Namun penyanyi "Till The World Ends " ini berjanji akan memperjuangkan hak penjagaan untuk kedua- dua cahaya matanya ,Sean Preston dan Jayden James sekali lagi.

Berada di bawah Britney adalah Halle Berry dan Angelina Jolie.Beberapa artis yang termasuk di dalam kelompak  ini termasuk Salma Hayek,Jessica Alba,Kate Beckinsale,Christina Aguilera,Teri Hadcher dan Monica Belluci.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...