Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Jumaat, 12 Ogos 2011

Dont be like THAT

akta atau Auta. . .

Awek cun berjalan kat klcc, fwett. . . cun abes, montok, gebu, walaney sekdi ooooo. . bju nampak lurah, pakai short, paha pehhhhh putih siotttttt. . . sekali sekumpulan mat terap lepak siul siul. . . hi kak long. . . hi hi hii. . . sorang je kak long?

seronokla awek tuh, lepas tuh up status kat facebook, menyampahnyerr ada mat mat terap usha usha kitaaa, eeeiiii. . . xshukeww shukewww,

cam haremmm awek cam ni. . . haaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...