Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Isnin, 5 September 2011

Sedehnyer

Harini rase sedey sangat mesti u all nak tau kan sebb apa.
 ok mase harituh i hang out ngan mak i,n then kitorang banyk snap pic.lepstuh mak i ckp dye nak letakkan gmbr we all dalam facebook tapi tgk dye letak gambar dye je sorang2.hurm i still diam je lagi n then i pon letaklah gambar i ngan dye kt dlm facebook smbil tuh i tag lah name dye,tapi dye buang gambar yang i tag tuh sampai hati dye kan.Hurm mayb dye x suke kot orang tau dye ade anak..rase mcm kecewa sangat.dah selalu dye buat aku mcm nih lo.kadang2 aku fikir betol ke dye mak aku..Tapi x pe lah nak wat mcm ne,aku just leh berdoa harap dye sedar n kembali ke pangkal jalan AMIN.

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...