Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Selasa, 13 September 2011

ANAK YANG DERHAKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semalam aku keluar dengan nenek aku beli handfon.lepastuh kitorang singgah jap kat kedai makan.leps dah makan kitorg balik rumah,tgk2 pakcik aku AKA ayah  (ALYA) AKA sepupu aku .dye mara kat nenek aku sebb x bawak ALYA pergi keluar sekali.nenek aku jawab balik kata time tuh hari hujan mcm ner nak bwk sedangkan kitorang just naik motor jer,nanti jadi apa2 kan susah.Pak cik aku jawab balik kata  MCM SIAL LAH ORANG TUA NI!!! ADE KE PATUT SEORANG ANAK CKP MCM TUH DEKAT IBU SENDIRI.MEMAG ANAK DERHAKA LAH KAU!!!!  nenek aku pon just diam jer,apa boleh buat kalau melawan balik dah jadi gadoh anak beranak,Kesian aku tgk nenek aku diperlakukan sebegitu.Aku just diam sebb aku tahu dia buat mcm nih dekat mak dye,konfirm dye akan dapat balasan punya x kira lah tuhan bayar cash ker atau pon deposit dulu..SO AKU HARAPN KORANG X KAN JADI ANAK DERHAKA YER,SAYANGI LAH IBU BAPA ANDA, ^_____^ PEACE NO WAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...