Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Rabu, 8 Jun 2011

lalalalalalla lol....

hurmm harini aku bgn lmbt gler sebb semlm tito lmbt lah apa lagi hahahhahaa...bgn2 nenek dah siap masakkn sup telor (rekaann nenek sendri katanya lah)..leps mkn sup tuh plk blh plk dye masak rendang,,adehhhh aku pon bedal lah jgk rendang tuh,,mcm mner lak nk diet nih kan huhuuhuh..tp  x per,hrini mungkin selra aku,aku x sekat,esokkk aku tau tau lah nk jga cmner...apa lagi hah aku nk story..hahh,,bru  aku ingt aku nk story pe..papa aku nnt dtg dye kata  dah siap belikan aku penimbang berat bdn hhahaa,,,,aku tahu papa aku pon x saba nk tgk brper yg dah bekurangnyer.hihih korang paham2 je lah,itu ajer tuk hrini tata bye bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...