Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Khamis, 9 Jun 2011

im lonely

mesti pelikkan knp tajuk i mcm tuh,huhuh i pon x tahu knp gak :P i rse mcm dri i sorg2 je....i still mencri lagi seorg lelaki yg sabar menunggu i..i hope tuhan dengr lah i punya permintaan nih :) amin.....harini start lah kehidupan i deengn makan nestum je...no nasi nasi k...hiihihih supaya i tau berdisiplin kalau nk diet diet btol2 bukn men2 hhihii(mara dri sendri)...sekrg tgh borink2 i bukak lah tv tgk cter bodoh,,cter indon tuh apa namanya hah...HAh bru gue ingt cter lagenda....tp best gak bley dah layan hahahahaha...itu jer untuk petang nih lahhhh.k daaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...