Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Sabtu, 28 Mei 2011

Dah x boleh guna hnfon dah

SEkrg still kt pd lagi...tp sedey sgt sebb terlalu syok sgt mndi.smpai terlupa yang hnfon i bwk sekali time mndi uhuhuhuhuhu..dah rosak,x leh nk on dah.mse hri tuh pon smer time 8 aribulan..smer jer reason dye...sekrg x leh nk guna hnfon dah,sebb wet dah x de nk beli hnfon bru huuuhhuhuhu :'( u all tolong lah doakan yer semoga i dpt beli hnfon ngn cept.....itu jer bye :'(

1 ulasan:

  1. sabar yer u.. insyaAllah... u akan dpt yg baru.. tp pasni jgn lalai g taw.. ^_^.. tc

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...