Halaman

Awak,saya borink teman saya leh
Apa pon yg awak mtk sumer boleh
Kalau saya nk mtk kereta ferrari leh x
Awak nih pon agak2 lah mtk bukn2
Mcm tuh awak x sayang saya
Aikkk mcm tuh pon boleh ke

Saya gurau jer,Saya sayang awak apa adanya ^_^

Follower

Rabu, 25 Mei 2011

CERITA ME DI AFTERNOON DAY

Harini bgun awal lo sebb my ex bf cll  td kejutkan..potong stim btol sebb td mimpi justien bieber..tp memg ptut lah dye kejutkan sebb x kn senja bru nk bgn(chewah mcm bgn awal jer)..hurmm rse rindu gak ngn ex bf i lo tp nk wat cmner kitorg dah x de jdoh,bnyak sgt dugaan kitorg.dengn member dye yg x suka i lah ngn bekas awek dye yg x leh trima hakikat lah.adehh mcm2...akitiviti hrini kena pergi bljr ngn member i sebb da bnyak lo ketinggalan pelajaran(mcm kuat bljar jer) tp bley i nk bersiap jer nk g sane mesti time tuh bnyak dtg pnyakit.tiber2 sakit prot lah,sakit kaki lah sakit hati lah mcm 2.eleh sebnyer penyakit mls tuh sjer cri alasan huhuhuhuhuh.tp x ley gak wat cmtuh kan ilmu tuh penting untuk mse hadapan..sabda rasullallah pergilah menuntut ilmu sampai ke negeri china(erhh btol ker per aku ckp nih,jp check balik hadis)...so blajarlah rajin2 bukan untuk org len untuk kita jugak(erh sper yg nsihatkn sper sekrg) :P mcm tuh lah storynyer so CHAYOK CHAYOK x mo mls2 k......ikut lah jejak i.(bukan jejak rasul k).bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...